Alla inlägg den 13 mars 2015

Av Julia Bergman - 13 mars 2015 23:12

Somsagt, imorgon drar vi till sundsvall. Jackie ska hoppa lc och debutera med mig i lb. Har i och för sig bara tävlat en gång tsm menmen. Carisma och matte ska tävla dressyr i Timrå.
Så idag duchade mamma Jackie åt mig och imorn ska det packas så drar vi vid 13 :)

Idag har förresten varit en av dom bästa dagarna på länge! Vi var på språkolympiaden i UÅ, några från varje språk från hammar som gått till finalen.. Vi sög på spanskan men vi fick svingod lunch på resturang där jag, Emilia, Mirre å Sophia pratade och skrattade åt gammla minnen, världens goaste tjejer, så ödmjuka och snälla <3

Efteråt gick jag å Emilia på stan, vi kollade lite kläder men köpte lyxshake istället. Träffade en massa folk och käkade middag på subway, woopwoop. men det gulligaste idag var nog när wille fråga om jag frös och så fick ja hans jacka, så cute:] Sen åkte vi till Vännäsby där jag följde med Emilia hem, såå länge sedan jag var där. Vi snackade en massa och jag har aldrig insett förns nu hur mycket jag har saknar henne och hur mycket som har fattats. Vilken underbar människa, finner inte ord!

Men nu tackar jag för ikväll och laddar om till söndag

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Mars 2015
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards